Nu börjar jag blogga igen :D

Hej alla stalkers <3 nej jag driver men hej jag ska börja blogga igen har jag lovat mej själv... och Olivia såklart.. ååh hon kommer vara på mej om jag glömmer att skriva ngn dag.. usch.. nej fy vilket dåligt väder de blev på eftermiddagen! Imorgon har vi matte-nattionella på morgonen och sen efter skolan så ska jag rida på min ääälskling <33
Nu kommer en del bilder!<3
dom är från i vintras ;)<3
Hästen är min, Halsbandet "friends" är mitt och halsbandet "best" är Ellens!<3
Jaja godnatt nu ska jag kolla på Big Brother!<3

Kommentarer♥
Postat av: Ellen Todd

ÄLSKAR DIG SYSTER!

Ring mig imorn måste snacka om några grejer!

Puuuuuuusss:*

2012-04-02 @ 21:52:38
URL: http://ellentodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej♥)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Www.mittlivsomlelli.blogg.se
RSS 2.0