Strömsholm djursklinik

Ja hej, igår natt (6-7 april) sov jag och mamma i stallet pga. att mamma inte ville åka hem eftersom att Mirada var sjuk.. så vi sov inne i Miradas box.. läskigt som fan! Men men.. och igår mådde hon ganska så bra under dagen men sämre fram emot kvällen satt vi åkte in med henne till Strömholm djursklinik (Djursjukhus). Och dom gav henne lugnande och en annan spruta som jag inte vet var det var för ngt men sen ställde dom upp henne i en box och sa att vi skulle kunna hämta henne på måndag igen dom bad oss ringa vid lunch, så det gjorde vi och då sa de att hon skulle behöva stanna till antagligen Tisdag. Men på vägen dit så smsade jag med Mickan (det här var ungefär kl 01:00) men nu ska jag dra till Min kusins födelsedags "kalas" Bye ;)<3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej♥)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Www.mittlivsomlelli.blogg.se
RSS 2.0