Älskade helger!

ååh gud vad skönt de är med helger men tyvär är dom bara en gång i veckan och 4 gånger i månaden... :( men jag längtar tills nästa! <3 Jaja me tillbaka till den här helgen ;)... Ja men i fredags åkte jag till Ida med Disa och väntade på att de var dags för oss att dra till stallet och tävla :D tyvär hann jag inte vara kvar tills dom börjat rida.. ;( men de gick tydligen rätt så bra för Ida vad jag har hört? Har inte pratat med henne ännu men jaja, Disa gick de mindre bra för.. hon vart utesluten stackarn :'(<3 I Lördags red jag på min älskade polle! asso vilken form hon hade! så stolt över henne! idag red jag ut med Signe Och hennes mamma Mia en halvtimma ungefär, Och sen fick Mirada och springa av sig lite på utebanan gud vad de är kul att galoppera på henne eftersom att hon gör så bra galopp fattningar! sen testade jag att skritta och trava Rulle lite eftersom att jag kanske ska börja rida han lite granna någon gång si sådär ibland! Han för stel och klumpig men de var skönt med en omväxling eftersom att Mirada är så mjuk och böjbar. Ja och sen kom Signe hem till mig en 2 timmar ungefär eftersom att hennes mamma och pappa skulle hoppträna lite och då orkade inte Signe vara i stallet och göra ingenting. Men jag har också städat HELA helgen gjorde stor städning i mitt rum satt ja de tog ett tag ;) Sen har jag också tränat lite på läxan som jag har till imorgon. Men bara pytte liiite :s Nytt inköp för idag också: 51 tums HD+3D tv till vardagsrummet. nöjd? JA! Ehm jag har nyss ätit jag åt entrico pommes och béa och de var mycket snack vid middagen idag, bland annat om vår Frankrike bil resa i sommar och London resan och Linus (Min brorsas) student skiva och födelsedags fest (Han fyller 20 på midsommar afton) ja satt de vart 2 timmars snack om resor och skivor och födelsedagar osv. ;) Längtar jag till Frankrike och London? JA! Japp nu vart de ett långt inlägg men japp nu ska jag kolla på Big Brother <3
Camilla Jacobssen I Big Brother! Så grym tjej så de finns inte! Love and peace 2 you!<3
Gonatt/Lelli <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej♥)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Www.mittlivsomlelli.blogg.se
RSS 2.0